פוטו-תרפיה FOTOTERAPY

מה זה בדיוק?

תהליך של טיפול באנרגיית האור למטרות  של ריפוי, תהליך שדומה לפוטוסינטזה בצמחים. באותו אופן שבו צמחים משתמשים בכלורופיל כדי להמיר את אור השמש לאנרגיה, דיודות פולטות אור בעוצמה גבוהה (LED) המשתמשות באורכי גל ספציפיים ומוכחים של אור יכולות להפעיל אפקט ביולוגי טבעי ברקמה האנושית

במחקרים שנעשו נמצא כי טיפול בעזרת אור  מעודד החלמה של פצעים וצמיחה של רקמות, מעודד השמדת חיידקי אקנה, מפחית דלקת, משפר את גוון העור, המרקם והבהירות, מפחית קמטים מתחת לעיניים וכן להקל על כאבי שרירים ומפרקים, נוקשות, עווית וכאב הקשורים לדלקת פרקים.

נמצא גם כי האנרגיה המועברת ע”י הנורות מגבירה את חילוף החומרים בתא, ואת ייצור הקולגן. הטיפול לא פולשני, ללא כאבים וללא תופעות לוואי כלשהן.

הטיפול בטוח ויעיל לשימוש לכל סוגי העור ולכל הגילאים.

על מה הטיפול משפיע?

בטיפולים שלי אני עובדת בעיקר עם האור האדום, שם ידועה השפעה על הגברת זרימת הדם, גירוי ייצור הקולגן, ייצור שלRNA/DNA להחלפת תאים פגועים, עידוד פעילות של תאים פיברובלסטים ברקמות החיבור, ריפוי רקמות פגועות, הגברת כמות האנרגיה בתאים וגירוי של תעלות לימפטיות. טיפול באור האדום טוב לטשטוש קמטוטים, שיפור מראה ומרקם עור הפנים וצמצום נקבוביות. (בעיקר בטיפולי אנטיאייג’ינג). האור האדום המופק מהמכשיר הוא באורך גל של כ-630nm, הוא חודר עמוק ומגיע לבלוטות החלב, לכן פועל גם על חיידקים ועל הבלוטות בו זמנית ותורם לריפוי דלקת.

אז לשלב יחד עם דיקור?

בשימוש לצד דיקור, האור משפר את המיקרו-סירקולציה של העור, ממריץ ניקוז לימפתי ומטפל במצבים הבסיסיים של הגוף, בעוד שהדיקור מסייע בהפחתת התסמינים.

 חוץ מהיתרונות הברורים להעלמת בעיות נפשיות ופיזיות שונות, דיקור וטיפול באור אדום יחד יכולים לשמש גם לטיפול קוסמטי.

אנשים רבים עדיין מהססים לנסות טיפולים פולשניים כמו בוטוקס, חומרי מילוי וניתוחים קוסמטיים לעיתים בגלל תופעות הלוואי הקצרות וארוכות הטווח.

דיקור סיני וטיפול באור אדום ביחד הם הצמד המושלם לפרוצדורות קוסמטיות. דיקור קוסמטי מתמקד בטיפול בבעיות הזדקנות שונות, החלקת קווים, מיצוק והגדלת נפח העור.  במקביל, טיפול באור אדום מגביר את ייצור הקולגן, מפחית כתמי גיל, צלקות וקמטים.  שני הטיפולים ביחד הם ההתאמה המושלמת להתמודדות עם מגוון רחב של בעיות אנטי אייג’ינג.

ייעוצים נוספים

שמן רוז היפ

מהו שמן רוז היפ שמן רוז היפ היא שמן זרעים המופק מהפרי הקטן הנמצא מתחת לשושנה. שמן רוז היפ, מבהיר ומאזן את העור, מחדש ומרפא,

פוטו-תרפיה FOTOTERAPY

טיפול בעזרת אור  מעודד החלמה של פצעים וצמיחה של רקמות, מעודד השמדת חיידקי אקנה, מפחית דלקת, משפר את גוון העור, המרקם והבהירות, מפחית קמטים.